(سی ان ان) رئیس جمهور دونالد ترامپ منتظر نیست که از جرایم استیضاح تبرئه شود تا نشان دهد هیچ کس نمی تواند جلوی انجام کارهایی را که می خواهد بگیرد متوقف شود.

 

هیچ قانون اساسی ، مجلس دموکراتیک ، قانون رفتار ریاست جمهوری پذیرفته شده ، جمهوری اسلامی خارجی ، مفهوم مشترک نیرو متناسب ، بررسی کننده رسانه یا سابقه حقوقی قصد ندارد او را دوباره تقویت کند.

هنگامی که دموکرات ها سرانجام دموکرات ها مقررات استیضاح را به مجلس سنا منتقل کردند ، در روزی که یک لایت موتیف مناسب برای دولت وی بود ، رسماً متهم به سوءاستفاده از قدرت و انسداد کنگره شد. وی سپس به سادگی با نوعی رفتار بدون مداخله و نقض کنوانسیون های حاکمیتی که در وهله اول او را دچار مشکل کرده بود ، فشار آورد و نشان داد که استیضاح برای او ممکن است یک لکه باشد ، اما این یک درس نخواهد بود.

تا حدودی ، شجاعت است: ترامپ پیامی مبنی بر مخالفت را ارسال می کند ، و از دادن استیضاح "فریب" احترامی که شایسته آن است و به رأی دهندگان نشان می دهد که کار خود را انجام داده ، امتناع می ورزد ، روز چهارشنبه با انتقاد از آنچه که او به عنوان یک معاهده تجاری تاریخی با چین اعلام کرده بود ، به سر می برد.

ترامپ خطاب به سناتورهای جمهوریخواه كه به عنوان معاونین وی در مراسم امضای كاخ سفید در روز چهارشنبه ، در مقابل سنگسار با مقامات بلندپایه چینی روبرو خواهند شد ، گفت: "آنها فرار از آنجا به آنجا می روند ، بیایید از آن مراقبت كنیم."

اما پس از یک هفته پرتلاطم در خانه و خارج از کشور ، ترامپ همچنین با دشمنان خود در حال تلگراف است که چگونه ریاست جمهوری او هنگامی که مسلح به آنچه که انتظار دارد از مجلس سنا باشد ، به نظر می رسد ، نگاه خواهد کرد.

و او یک سؤال ضمنی را مطرح می کند - وقتی سنا به رهبری جمهوری خواهان کار مورد انتظار خود را انجام داده و چه رأیهایی باقی خواهد ماند ، مانع تلاش مجلس برای اخراج وی از منصب شد. دموکرات ها چه می کنند - دوباره او را استیضاح کنند؟


365 انتخاب استیضاح ,ترامپ ,جمهوری ,مجلس ,نشان ,دموکرات ,انجام داده ,ریاست جمهوری منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی برترین ها solosmarket پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان رشته جوشکاری پیمانکاری و ساخت و ساز از صفر تا صد بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی