مهمترین نکات درباره سئو محلی

برای مشاغل محلی رقابت با برندهای معروف نبردی بسیار جدی محسوب می شود. بهترین تکنیک برای این بیزینس ها چیست؟ چگونه می توان در کمترین زمان، بهترین نتیجه را رقم زد؟ پاسخ استفاده از “سئو محلی” است. سئو محلی و سئو و بازاریابی دیجیتال و محتوا   داشتن یک استراتژی منظم برای سئو محلی ضروری است که لزومآ مستلزم صرف هزینه های بالا نیست. در اینجا مهمترین نکات در مورد سئو محلی را با هم بررسی می کنیم. اما قبل از آن، ببینیم سئو محلی چیست. سئو محلی چیست؟ سئو محلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال به منظور جذب مشتریانی است که در نزدیکی محل کسب و کار شما هستند. این هدف می تواند با بهینه سازی سایت و با کمترین هزینه نیز محقق شود.  سئو محلی عمومآ برای بیزینس های کوچک و متوسط استفاده می شود. اما در مواردی می تواند در جهت تحقق اهداف شرکت های بزرگ نیز مورد استفاده قرار گیرد.  اما چرا سئو محلی مهم است؟ در عصر دیجیتال، حضور آنلاین مشاغل ضروری است. هنگامی که بودجه بازاریابی کمی در اختیار دارید، دیده شدن در صفحه اول گوگل بهترین راه برای یافتن شماست. در اینجا نکات مهم و در عین حال ساده ای برای افزایش ترافیک ارگانیک به سایت شما آورده شده است.  بیایید “محلی” شویم!  

١. ارایه محتوای با کیفیت

محتوا،محتوا،محتوا محتوای بیشتر لزومآ بهتر نیست. مهم کیفیت محتوا و هدفمند بودن آن است. با تمرکز جدی روی ارایه محتوای با کیفیت می توانید کاربران را درگیر کنید. درگیر شدن کاربران باعث افزایش زمان ماندگاری شده و آنها را به سایر صفحات سایت هدایت می کند. فرض کنید شما به عنوان یک کسب و کار محلی، قصد تولید محتوا دارید. به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک موسسه کنکور در تهران هستید، باید راجع به “نکاتی در مورد موفقیت تحصیلی فردی در تهران” بنویسید. آنگاه وقتی شخصی به صورت محلی محتوای شما را می خواند بیشتر تحت تآثیر قرار خواهد گرفت. با ایجاد چنین محتواهایی شما مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل می کنید. اما مخاطبین چگونه شما را خواهند یافت؟  

٢. استفاده از کلمات کلیدی خلاقانه

خودتان را به جای مشتری قرار دهید. قبل از اینکه شروع به تایپ کردن خدمت یا محصول مورد نیاز کنند، به چه چیزی فکر می کنند؟؟ خوشبختانه اگر از نگاه مشتری به آن بنگرید، جواب این سوال شامل کلمات محدودی است. عبارتی مانند “در تهران” یا شهر محل کار خود می تواند عبارت مناسبی برای اضافه کردن به کلمه کلیدیتان باشد. زمانی که کلمات کلیدی مناسب را یافته و آنها را به صورت موثر هدفگذاری کنید، میتوانید به نتایج بالاتری برسید. حال چگونه می توانید به صورت موثر هدفگذاری کنید؟ کلمات کلیدی را در عناوین، توضیحات متا، توضیحات تصاویر و در محتوا استفاده کنید. گوگل برای رتبه بندی، به این نکات توجه خواهد کرد. اگر از هدف گذاری صحیح غافل شوید، هرگز در آن کلمه کلیدی امتیاز بالایی به دست نخواهید آورد.  ابزارهای مخصوص انتخاب کلمه کلیدی نیز می توانند در این راه مفید باشند.   

٣. سرعت سایت خود را افزایش دهید

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که پس از جستجوی مطلبی در گوگل و کلیلک کردن روی نتیجه قبل از باز شدن کامل صفحه، آن را ببندید؟  شما تنها نیستید؟  واضح است که بازدید از سایت هایی که به کندی بارگیری می شوند از حوصله مردم خارج است. طبق گفته MOZ، گوگل اعلام کرده که سرعت سایت عامل بسیار مهمی در رتبه بندی آن است.  وقتی افراد در حال انجام جستجوی محلی هستند می خواهند به سرعت نتیجه بگیرند. اگر مشکلی در سرعت سایت وجود داشته باشد آنها از صفحه خارج شده و این امتیازی منفی برای شماست. از جمله روش های افزایش سرعت سایت عبارت از: فشرده سازی، مناسب سازی فرمت و سایز عکس ها، کاهش ریدایرکت ها و غیره اجرای این اصلاحات علاوه بر افزایش سرعت سایت، می توانند بر تجربه کاربر نیز تآثیر بگذارند. ادامه مقاله را در صفحه مهمترین نکات سئو محلی مطالعه نمایید.
digital marketing world محلی ,سایت ,نکات ,سرعت ,افزایش ,استفاده ,مهمترین نکات ,سرعت سایت ,کلمات کلیدی ,افزایش سرعت ,کلمه کلیدی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لپ تاپ های لنوو عسل خوب دانلود اسکریپت فرش کاشان ارتودنسی | متخصص ارتودنسی 1400music پنل مووی آموزش زبان های برنامه نویسی