بعضی اوقات آشفتگی ظاهر خانه،اتاق، محل کار، روی میز و . اثر گذاری زیادی در نگاه مخاطب و حتی روحیه افراد ساکن در اون محل داره. عموماً یکی از عوامل ایجاد این آشفتگی، سیم و کابل های درهم وسایل متفاوت است که به علت عدم وجود ابزاری مناسب برای جمع کردن و نگهداری اونها، ظاهری نامنظم به محیط داده

 

گاهی کابل و سیم های تلویزیون و دستگاه‌های وابسته با اون، پشت میز تلویزیون در هم گره خورده و در طولانی مدت موجب شکستگی کابل یا سیم ها شده و از طول عمر اونها می کاهه. همینطور وسایل برقی آشپزخانه هم اگر سیم اونها جمع نشه، علاوه بر اون که ظاهری آشفته به فضای آشپزخانه میدن، به مرور زمان آسیب خواهند دید.

 

از موارد دیگه میشه به سیم شارژ هم پرداخت که وسیله ای پر کاربرد بوده، اما به علت عدم وجود ابزاری مناسب برای نگه داشتن و جمع کردن اون، احتمال پارگی، گره خوردگی و آسیب دیدن سیم‌ شارژ افزایش می یابد. با توجه به تمام توضیحات بالا، برای حل این مشکل چه باید کرد؟

 

بند نگهدارنده سیم هدفون و کابل شارژر کی فون

 

بند نگهدارنده سیم هدفون و انواع کابل کی فون، محصولی جدید و با کیفیت ایرانی است که با قیمتی مناسب، فضای محیط شما رو منظم و زیباتر نشون میده.

 

بند نگهدارنده سیم هدفون و شارژر کی فون

 

انواع نگهدارنده سیم و کابل

 

جمع کردن سیم و کابل وسایل متفاوت، پر دردسر بوده و کاری زمان گیر است. و عموما پس از جمع کردن سیم و کابل، ممکنه دوباره بر اثر ضربه ای کوچیک باز شده و فضای زیادی از محیط اطراف رو اشغال کنه.

 

 زیادی از افراد برای آنکه بتونن انواع سیم و کابل اعم از خانگی، تجاری یا صنعتی رو جمع کنه و به اون نظم و بدن، به دنبال وسیله ای کاربردی هستن. در بازار بعضی محصولات در این خصوص بیان شده‌اند.

 

 اما اصولاً هر کدام از اونها نمی تواند به تنهایی پاسخگوی جمع آوری و نگهداری انواع سیم و کابل باشه و فقط برای وسیله‌ای خاص کاربرد دارن. به عنوان مثال: نگهدارنده کابل موبایل، نگهدارنده کابل برق، نگهدارنده کابل شارژ و .

 

 ما برای آنکه در وقت و هزینه های شما صرفه جویی کنیم، محصولی رو معرفی کنه ایم که با اون انواع سیم و کابل رو میتونین جمع کنه و از پیچ و تاب و گره خوردن اونها کنترل کنین.

 

همونطور که میدونین، گره خوردن و یا پیچ و تاب خوردن سیم ها موجب شکستگی داخلی و قطع شدن اونها میشه و این مسئله هزینه مازادی رو برای افراد به دنبال خواهد داشت.

 

از طرفی دیگه با جمع کردن و نگهداری سیم یا کابل وسایل متفاوت، به کمد یا فضای محیط اطراف تان نظم و ظرافت بیشتری می بخشید. به همین برای با بهره گیری از بند نگهدارنده انواع سیم و کابل کی فون میتونین خیلی راحت از وسایل خود استفاده کنه و نگران جمع کردن و آسیب دیدن سیم ها و کابل های محیط خود نباشید.

 

حتی در بعضی موارد، حجم سیم و کابل مورد نظرتون برای جمع کردن و نگهداری اونها زیاد است و یا ضخامت کابل ها زیاد است، در این شرایط هم بند نگه دارنده انواع سیم و کابل کی فون کارایی داشته و به وسیله اون میتونین خیلی ساده با اتصال چند بند نگهدارنده به یکدیگر، سیم و کابل مورد نظر خودش رو جمع آوری کنه و به طور منظم نگه دارین.

 

کدام محصول به عنوان نگهدارنده سیم و کابل خوب است؟

 

 زیادی از افراد هم به دنبال مناسب ترین برند های سیم و کابل ایرانی هستن که علاوه بر ارزون بودن، کیفیت و کارایی بالایی هم داشته باشن.

 

 به همین برای برای آنکه سیم و کابل منزل، محل کار، اتاق یا . طول عمر بیشتری داشته باشن، باید از اونها به درستی استفاده کنه و نگهداری کنین. محصولات نگهدارنده کی فون دارای کیفیت بالا بوده و ابزاری مناسب برای نگهداری و جمع آوری انواع سیم و کابل است.

 

نگهدارنده سیم هدفون کی فون

 

 نکته قابل بیان، قیمت سیم و کابل است که با توجه به نوع اونها متفاوت بوده و عموما قیمتهای بالایی دارن. در این خصوص برای آنکه طول عمر سیم و کابل خودش رو زیاد شدن بدید و در بازه زمانی طولانی بتونید از اونها خیلی ساده استفاده کنین، باید برای جمع کردن سیم و کابل ها از وسیله‌ای با کیفیت و با عملکردی ساده و خوب بهره بگیرید. 

 

بند نگهدارنده انواع سیم و کابل کی فون محصولی ایرانی بوده و دارای دوام و استحکام و کارایی بالا است. همینطور این محصول موجب استفاده راحت تر و همونطور که بیان شد، زیاد شدن طول عمر  سیم و کابل وسایل شما میشه. و اما ویژگی های این محصول به درد بخور چیه؟

 

 ویژگی های بند نگهدارنده سیم و شارژر کی فون

 

  • جمع کردن انواع سیم و کابل اعم از تجاری، خانگی و صنعتی و در اندازه های متفاوت
  • نظم دادن به کمد، پشت تلویزیون و محیط اطراف
  • جمع کردن سیم و کابل وسایل برقی مثل: کابل USB، شارژر ها، اتو و سشوار و.
  • کمک به زیاد شدن طول عمر انواع سیم و کابل
  • کنترل از پیچ و تاب و گره خوردن سیم ها بعد از هر بار استفاده
  • کنترل از شکستگی های داخلی و قطع شدن سیم ها
  • ساخته شده از چرم طبیعی ایرانی
  • دارای دوام، استحکام و کیفیت بالا
  • بیان شده در یه پک 3 تایی و در 3 سایز متفاوت

 

 همینطور این محصول دارای خدمات پس از و گارانتی است. برای بکار بردن این خدمات، در صورت بروز هرگونه اشکال یا آسیب در محصول، باید با اون عکس گرفته و تصویر رو در قسمت پشتیبانی سایت و یا دایرکت اینستاگرام کیهان ارسال کنین. برای محصولات هم میتونین از گاه آنلاین محصولات کیهان بازدید کنین.

 

در آخر، اگه تجربه بکار بردن دیگه محصولات کیهان مثل دستگیره حمل بار یا کیف هندزفری کی فون رو دارین ، لطفاً آنرا با ما در بین بذارید.


محصولات کیهان کابل ,نگهدارنده ,انواع ,اونها ,وسایل ,محیط ,کابل وسایل ,برای آنکه ,محصولات کیهان ,نگهدارنده کابل ,محیط اطراف ,کابل وسایل متفاوت، ,وجود ابزاری من منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرکز پرستاری شکوفایی ایتال سرویس دانلود کلیپ جدید HAKIM DAN theodorejiursk32 paikka شرکت خدماتی ما http://hamidgraphic.rozblog.com/ بایراق