حراج سرنگ و ابزار ژله تزريقي



ويژه سرنگ و ابزار ژله تزريقي



خريد پستي و ارزان سرنگ و ابزار ژله تزريقي



لينک محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي


http://digiakala.takshop91.biz/product.php?id=2726


سرنگ و ابزار ژله تزريقي 2020
سرنگ و ابزار ژله تزريقي اصل


قيمت محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي
قيمت : 75,000 تومان
روش مصرف سرنگ و ابزار ژله تزريقي اصل



عکس محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي

خريد پيامکي : ارسال کد tak2726 به شماره ي 09198517368



اطلاعاتي درخواستي از شما براي خريد محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي
کد محصول : 2726
نام و نام خانوادگي
آدرس دقيق با کد پستي
شماره تلفن در دسترس
شهر و استان
به شماره 09198517368 ارسال کنيد.


خريد پستي سرنگ و ابزار ژله تزريقي

ويژگي و توضيحات مختصر محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي


سرنگ و ابزار ژله تزريقي بهترين و سريعترين راه براي تهيه ژله تزريقي استفاده از ابزار‌هاي تخصصي اين کار است که به راحتي به انواع نقش دست خواهيد يافت. بهترين روش استفاده از اين ابزار‌ها اين است که هنگام کار ابزار‌ها را درون يک ظرف آب گرم قرار دهيد چراکه ابزار‌هاي گرم راحت‌تر در ژله نفوذ خواهند کرد.


سرنگ و ابزار ژله تزریقی

48 

پستی قیمت : 75,000 تومان

  • تحویل درب منزل
سرنگ و ابزار ژله تزریقی

بهترین و سریعترین راه برای تهیه ژله تزریقی استفاده از ابزار‌های تخصصی این کار است که به راحتی به انواع نقش دست خواهید یافت. بهترین روش استفاده از این ابزار‌ها این است که هنگام کار ابزار‌ها را درون یک ظرف آب گرم قرار دهید چراکه ابزار‌های گرم راحت‌تر در ژله نفوذ خواهند کرد.

این ست شامل 5 مدل سر سوزن ژله تزریقی می باشد از استیل 18 /20 می باشد.این ست شامل 5 مدل گل در سایز های مختلف مانند گل رز , گل آفتابگردان , گل میخک , گل مینا , گل بنفشه , گل داوودی , چمن و مدل برگ است.این ست را با سرنگ های بهداشتی 10 سی سی می توانید استفاده نمایید.
سوزن تزریق ژله برای تهیه انواع طرح های زیبا و خارق العاده در ژله. این سوزن ها در انواع شکل های برگ، گلبرگ و … و در اندازه‌های مختلف به شما کمک می کنند تا طرح هایی زیبا در ژله خود ایجاد کنید؛ و به کمک آنها ژله تزریقی نهایی شما ظاهری شکیل و حرفه ای پیدا خواهد کرد.











قیمت این محصول 75000 تومان

 

سرنگ و ابزار ژله تزریقی

امروزه درست کردن ژله تزریقی طرفداران زیادی پیدا کرده است. برای تهیه ژله تزریقی باید از ابزار مخصوص آن استفاده کرد. ابزار ژله تزریقی شامل سرنگ ژله تزریقی و سری آن است که در طرح های مختلف در بازار موجود می باشد. جنس ابزار ژله تزریقی استیل بوده و استفاده از آن آسان است. از آنجا که سری سرنگ طرح های متنوع دارد، هنگام داخل کردن آن در ژله، نیازی به طرح دادن به آن نیست. کافی است سرنگ مخصوص را داخل ژله بی رنگ فرو کنید و آن را فشار دهید. اندازه ی ابزار ژله تزریقی بسته به نیاز، به صورت پایه کوتاه و پایه بلد موجود می باشد. شما می توانید با ابزار ژله تزریقی به صورت آنلاین از گاه اینترنتی ایران کوک سرنگ و ابزار ژله تزریقی را به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. ابزار ژله تزریقی به صورت تک یا ست امکان پذیر می باشد.

سرنگ و ابزار ژله تزریقی از گاه اینترنتی لوازم قنادی ایران کوک
خانه
ابزار شیرینی پزی
سرنگ و ابزار ژله تزریقی



سرنگ و ابزار ژله تزریقی YG-11
4 امتیاز / 93 رأی
YG-11 GELATINE GELLY ART TOO

ژله های سه بعدی و یا همان ژله های تزریقی یکی از زیباترین دسر های موجود است که می تواند شکوه خاصی به پذیرایی شما در مهمانی ها ببخشد.اگر چه ظاهر آن ها بسیار زیباست اما تهیه آن ها چندان کار دشواری نیست و کافی است شما ابزار های لازم برای انجام این کار را داشته باشید.

پک ابزار YG-11 شامل یک سرنگ 20 میلی لیتری و 10 سری استیل ضد زنگ با طرح های برگ و گل متنوع است تا شما در خانه و بدون نیاز به کمک دیگران بتوانید ژله سه بعدی تهیه نمایید.برای دوام بیشتر محصول کافی است پس از هر بار استفاده بلافاصله شستشو داده و خشک نمایید.

 

برچسب و تگ هاي محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي:

سرنگ و ابزار ژله تزريقي,,قيمت سرنگ و ابزار ژله تزريقي,خريد سرنگ و ابزار ژله تزريقي,توضيحات سرنگ و ابزار ژله تزريقي,خريد ارزان سرنگ و ابزار ژله تزريقي,خريد پستي سرنگ و ابزار ژله تزريقي,حراج سرنگ و ابزار ژله تزريقي,خريد پيامکي سرنگ و ابزار ژله تزريقي,سئو سرنگ و ابزار ژله تزريقي,رپورتاژ سرنگ و ابزار ژله تزريقي,سرنگ و ابزار ژله تزريقي 2020,سرنگ و ابزار ژله تزريقي 2021,سرنگ و ابزار ژله تزريقي 1399,نمايندگي سرنگ و ابزار ژله تزريقي,ويژگي هاي محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,ضمانت محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,گاه اينترنتي تک شاپ,تک شاپسرنگ و ابزار ژله تزريقي,معرفي محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,کمترين قيمت محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,حراج,خريد,ارزان,سفارش,خريد اينترنتي,گاه اينترنتي,گاه اينترنتي تک شاپ 2021,آموزش کسب در آمد از تک شاپ,سئو,ريپورتاژ,آگهي محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,سئو Seo محصول سرنگ و ابزار ژله تزريقي,Shop iran 2020,سيستم تجارت الکترونيک تک شاپ,Seo Product Shop تک شاپ سرنگ و ابزار ژله تزريقي,


گاه اینترنتی تک شاپ ابزار ,سرنگ ,تزريقي ,تزریقی ,محصول ,خريد ,محصول سرنگ ,تزريقي خريد ,گاه اینترنتی ,گاه اينترنتي ,تزريقي سرنگ ,اينترنتي گاه اينترنتي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

هر چی که بخوای تبادل لینک سه طرفه فروشگاه اینترنتی حراجی ها بزرگترین وبسایت رپ فارسی - Rapdoo.ML انــــــآر دانـــــــهـ :) دانلود یاور فتحی