5 / 5 ( 1 vote )

ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع تمدید شده و مشمولین میتوانند برای رفتن به سفر حج آماده شند. مشمولین خدمت وظیفه ی سرزی که سن ۱۹ سالگی برای خدمت نظام وظیفه آماده میشوند قا نخواهند بود برای یافت پاسپورت و خروج از کشور اقدام کنند.

واقع جوانان ذکور کشور ما سن ۱۸ سالگی مجوز خروج از کشور را دارند. پس از آن به دلیل رسیدن به سن مشمولیت، جوانان ید برای رفتن به خدمت سرزی تعیین تکلیف شده و به خدمت نظام وظیفه اعزام شوند. زیرا برای خروج از کشور و یافت گذرنامه نیاز است که مشمولین کارت پایان خدمت یا کارت معافیت داشته شند. یا برخی افراد یافت مجوز خروج از سازمان نظام وظیفه عمومی کشور میتوانند برای رفتن به سفرهای مختلف اقدام کنند.

سفرهایی که مشمولین میتوانند سن مشمولیت از آن استفاده کنند انواع گوناگونی دارد. که مهم ترین آن ها سفرهای زیارتی و عتت عالیات میشد. مشمولین میتوانند بدون داشتن کارت پایان خدمت سرزی برای سفر حج تمتع و عتت عالیات اقدام کنند. بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان نظام وظیفه و سد نیروهای مسلح، جوانانی که فیش واریزی حج تمتع خود را یافت کرده و نامه ی کاروان خود را دارند میتوانند مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی کشور اعزام به خدمت سرزی خود را تمدید کنند. ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع امسال توسط معاوت بخش اعزام به خدمت سازمان نظام وظیفه تمدید شده و به مشمولین متقاضی ابلاغ شده است.

بر اساس گفته های سرهنگ حمید نجف زاده، آن دسته از مشمولان داوطلبی که قرار است امسال برای انجام حج تمتع به مکه مکرمه اعزام شوند میتوانند هماهنگی سازمان نظام وظیفه و ثبت خواست خود ریخ اعزام به خدمت سرزی را متوقف و آن را برای مدت مشخصی تمدید کنند. این متقاضیان برای ثبت خواست تمدید خدمت سرزی خود تنها به فیش واریزی حج و نامه ی کاروانشان نیاز دارند. پس از آماده کردن این مدارک و سایر مدارک مورد نیاز مشمولین میتوانند به نزدیک ترین دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و خواست خود را بیان نمایند.


بیشتر بخوانید: شرایط یافت معافیت تحصیلی برای مشمولان خدمت سرزی چگونه است؟


سازمان نظام وظیفه این موارد ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع را تمدید کرده و مشمولین میتوانند دقیقا پس از یک هفته از ثبت خواست خود دفاتر پلیس+۱۰، به معاونت های نظام وظیفه اسن ها مراجعه کرده و از مدت تمدید اعزام به خدمتشان مطلع شوند.

اکثر افرادی که اطلاعات کافی مورد AAA ندارند بیشتر مواقع تلاش میکنند از فکر کردن به این موضوع اجتناب کنند. آنها ترجیح میدهند خود را گیر مسائل و مشکلات ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع نکنند. البته این روش مزیت های خاص خودش را نیز دارد، مثلا فرد برای مدت کوهی آرام میشود. ولی ید توجه داشته شید که حل مشکلات  خروج از کشور لاینحل نیستند و یک تصمیم گیری ست، میتوان راهکارهای خوبی برای آنها فراهم نمود. از طرفی نادیده گرفتن مسائل خروج از کشور، مشکلات مربوط به آنها قطعا حل نخواهند شد.

ما مرکز مشاوره آویژه به این پی برده ایم که حل نکردن یم مشکل ویژه و یا به فراموشی سپردن آن قطعا به تیج آن مشکل بزرگتر خواهد شد. زمانی که مشکل این حد بغرنج شود بی تردید دیگر قابل حل نیست. یا به طور یقین برای ما مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد که حتی ممکن است مسیر زندگی شما را تغییر دهد. زمانی که حس کردید تصمیم گیری های خود زمینه  ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع دچار تردید شده اید میتوانید از کارشناسان مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید.

 

 

 

ریخ اعزام به خدمت مشمولین برای سفر حج تمتع تمدید شد

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ریخ اعزام به خدمت مشمولین برای سفر حج تمتع تمدید شد

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

 

    

 

منبع:لینک منبع


مشاوره تلفنی تحصیلی خدمت ,اعزام ,مشمولین ,تمدید ,وظیفه ,نظام ,نظام وظیفه ,خدمت سرزی ,خدمت مشمولان ,مشمولان برای ,سازمان نظام ,مرکز مشاوره آویژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فلزیاب تصویری المانی-فلزیاب امریکایی اصل | 09197977577 دانلود کلیپ جدید قناری بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی هیت فایل خرید لوازم خانگی " WhiteLc "گروه دوبلاژ