۱. اولین نکته ای که میخوایم با شما در میان بگذاریم قیمت خدمات باربری است که در این فصل از سال به دلیل کم تر بودن اسباب کشی نسبت به بقیه فصل ها از قیمت کم تری برخوردار هستند.

۲.اگر باربری شما مسافت زیادی است بهتر است حتما لباس کافی و گرم را همراه خود داشته باشید زیرا در طول راه میتواند اتفاقی بیفتد و شما باید حتما خود را گرم نگه دارید تا مشکل حل شود و همچنین کمی آب و مواد غذایی همراه خود داشته باشید.

۳.حتما از ماشین های حمل باری استفاده کنید که دارای سقف باشند تا در صورت ریزش باران یا برف هیچ آسیبی به اسباب شما نرسد.

۴.حتما آخرین اخبار وضعیت آب و هوایی مبداء و مقصد را مورد بررسی قرار دهید و حتی در صورت مساعد نبودن آب و هوا میتوانید باربری خود را چند روزی به تعویق بیندازید.

۵.حتما سعی کنید تا باربری شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود زیرا هر چقدر کارتن ها و اسباب بسته بندی شما کمتر در مقابل هوای آزاد قرار بگیرند بهتر است زیرا هر لحظه امکان ریزش باران و برف وجود دارد بنابراین باید از کارگرانی استفاده شود که از قبل تجربه باربری در این فصل را دارند.

۶. قبل از باربری از سلامت کامل خود و خانواده تان مطمین شوید.

۷.سعی کنید قبل از باربری راه ها را مورد بررسی قرار دهید تا به هر دلیلی لغزنده نباشد یا کوه ریزش نکرده باشد اگر مسافت شما طولانی است تا مشکلی پیش نیاید.

۸. حتما در بسته بندی وسایل خود دقت داشته باشید و حدالامکان وسایلتان را عایق بندی کنید.

۹.در بسته بندی وسایل خود از بهترین و ضخیم ترین نوع کارتن ها استفاده کنید و برای بسته بندی وسایل حساس تر از بهترین نوع های نایلون ها استفاده کنید.

۱۰. قبل از اسباب کشی حتما باید محل جدید شما از لحاظ سیستم گرمایشی و برق آماده باشد زیرا این مورد در زمستان جزو مهم ترین مورد ها می باشد.

۱۱. قبل از اسباب کشی حتما تمامی خودروهای باربری را چک کنید تا از سلامت کامل برخوردار باشند همچنین برای ماشین باربری و ماشین شخصی خود بهتر است حتما زنجیر چرخ تهیه کنید تا در صورت نیاز استفاده شود.

۱۲. درست است که در زمستان مواد غذایی دیرتر خراب میشوند اما بازهم بی احتیاطی نکنید و به محض رسیدن به محل جدید سریعا یخچال را به کار انداخته و مواد غذایی خود را درون یخچال قرار دهید.


باربری تهران باربری ,حتما ,اسباب ,بندی ,استفاده ,بسته ,بسته بندی ,داشته باشید ,قرار دهید ,بندی وسایل ,استفاده کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش سئو مقدماتی باربری تهران ترنم یار مجله دلتا خالی اینتکس تهران تو بهترین خرید رو از ما داشته باش