کتاب عشق هرگز کافی نیست از تجربیات تلخ و شیرین زندگی زن و شوهرها الهام گرفته شده و در خصوص شیوه های نو برای حل مشکلات شویی و خانوادگی نوشته ی پروفسور آرون تی بک می باشد هدف این کتاب تقویت وفاداری، اعتماد ، احترام و سپس ایجاد رابطه ی محبت امیز و عاشقانه و تحکیم پایه های زندگی شویی ملاطفت و دوستی می باشد.

آرون در ١٩ جولای ١٩٢١ در پراويدنس رود، به دنيا آمد. بك کوچک‌ترین فرزند خانواده بود، والدينش يهوديان روسى مهاجر به ایالات‌متحده بودند. در سال ١٩٤٢ مدرك كارشناسى خود را از دانشگاه براون دريافت كرد. در سال ١٩٤٦ موفق به گرفتن دكتراى روان‌ پزشکی خود از دانشگاه ييل شد، ولى به خاطر ماهيت اسرارآميز روانكاوى از كار در رشته روان‌پزشکی منصرف شد. در سال ١٩٦٠ شناخت درمانى در دانشگاه پنسيلوانيا توسط بك به‌عنوان يك نوع روان‌درمانی براى افسردگى به وجود آمد. بك در نظريه آسیب‌شناسی روانى خود از شناخت‌های ناسازگارانه و نگرش‌های کژ کار، يا در مورد افسردگى از فرض‌های ایجادکننده افسردگى سخن می‌گوید.

دانلود کتاب


جدیدترین مطالب روز کتاب ,افسردگى ,دانشگاه ,کافی نیست ,هرگز کافی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عربی برای همه ( آموزش مکالمه عربی ) نقد و بررسی در این وبلاگ با متد روز نوین پله ÁßÁŔ ĔĤŤĤÁĎŦÚČĶĔŔŔÁVÁŃĨ ✨انجمن شرطبندان بت نیوز???? احساس آرام _ ارتباط با ضمیرناخودآگاه ، کائنات sepeed.rozblog.com خريد میز فن خنک کننده لپ تاپ LED تاشو 2019