قمقمه سفری زیپو دسته Zippo Hip Flask 122228 پباده سازی معمولی و شیک این مال به همراه لوگوی حک شده در نصیب پایینی آن و تراز براق و درخشان آن جلوه ایی یگانه به آن داده و میتوان این مال را تحت عنوان یک کادو کم مانند همواره در حیث داشت . فلاسک زیپو از استیل ضد زنگ ( Stainless Steel ) تشکیل شده و ظرفیت آن 3 اونس متساوی نسبتاً 90 میلی لیتر است . کیفیت بالای استیل به عمل برده شده در ساخت , بعد ها مطلوب , همت مطلوب واشر درب برای پرهیز از نشت آب میوه وقوس مطلوب تن برای صحولت اتوبار در جیب واز خصوصیت های این مال است که بها آن را یک‌سری برابر نموده است .

قمقمه کتابی برای کادو


ماگ سفری پرو اسپرتز جور PS - 212 در بعدها و اندازه‌ای مطلوب ساخته و پباده سازی شده تا شما بتوانید آن را برای به کارگیری در طول مسافرت باطن کیف , ساک یا این که کوله‌پشتی خویش قرار داده و مدام همراه داشته باشید . این ماگ دارنده بدنه‌ای مقاوم از فرآورده استیل بوده که آن را در قبال فشار و ضربه مقاوم نموده است و در عین اکنون از پوسیدگی آن در اثر زنگ‌زدگی تا حد متعددی خودداری خواهد کرد . این ماگ همینطور دارنده عایقی از مدل استیل است که با پرهیز از تبادل دما دربین مایع قرار گرفته در آن و محیط بیرونی , به شما یاری خواهد کرد تا از نوشیدنی‌های ما یحتاج خویش در دمایی مطلوب استعمال فرمائید . گروه موادی که برای ساخت این ماگ به عمل رفته شده منجر ساخت وزنی نسبتا سبک در آن شده‌است که عمل مراقبت و استعمال از آن را برای شما فراوان راحت‌تر خواهد کرد .

قمقمه کتابی

 

قمقمه Hip Flask گونه 5oz Round دارنده پباده سازی مختص و منحصر می‌باشد . این قمقمه از متاع استیل ضد زنگ فراوان مرغوب تنظیم شده‌است و روی تراز آن با شیشه نشکن به حالت خاصی که باطن قمقمه قابل تماشا باشد پوشش داده شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده و آن را از باقی قمقمه های جان دار در بازار مختلفی کرده است . این قمقمه در بعدها استاندارد و قابل قبولی ساخت شده تا براحتی در جیب و کیف قابل حمل باشد و شما می‌توانید از آن در سفرها و گشت و گذارهای باطن و بیرون شهر فارغ از اختلال به کارگیری فرمائید . این قمقمه به شایسته ترین صورت به وسیله Hip Flask ساخت شده‌است که یک سازنده دارای اعتبار و شناخته شده در مرحله دنیا هست که تولید ها تولیدی آن در قضیه ست های کادو به کیفیت , نازکی و زیبایی دارای شهرت می باشند و قمقمه جور 5oz Round نیز از این قاعده جدا نیست . این قمقمه را می‌توانید برای کادو به دختران و پسران و مردان و ن تهیه و تنظیم نمایید و به جنسیت و سن و سال خاصی دارای ربط نمیشود .

کلیه ورزشکاران و علاقه‌مندان به کوهنوردی و هجرت برای انجام فعالیت‌های ورزشی نیاز به نوشیدن آب دارا‌هستند که برای حمل آب از قمقمه یا این که فلاسک به کارگیری می کنند . گاه نیاز به استعمال از آب برای مقطع زمان طولانی دارا‌هستند . پس نیاز به وسیله‌ای دارا هستند که بتواند دمای آب را مراقبت نماید


کادو کده قمقمه ,ساخت ,استیل ,مطلوب ,کادو ,شده‌است ,پباده سازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه تک شرکت پارس محصولات لبنی و خشکبار دایی در شهر پرند رادیو گلها؛ گنجینهٔ طلایی موسیقی ایرانی سیداحمد دلفروز ایران مقتدر الهامـــــــ بانو فروش فلزیاب مورگان5000| 09197977577